Startseite
  Über...
  Archiv
  Manga pix
  Lyrix
  Bilder
  My Leutz
  Gästebuch
  Kontakt

   stufe9/mgb

http://myblog.de/liselotte-ion

Gratis bloggen bei
myblog.de





So, jetzt muss ich erscht mol übba mei leutz rede, des sin nämlich die beschte ever!!!!

do isch mol d juli

isch für (fascht) alles zu habe un e gaaaaaaanz liebe.

d rontsche

ma allerliebste! is immer für mich da und hilft mir in jeder situation! lüb düch über alles mein engel mitm tödliche blick, gell?^^

d jojo

die isch total crazy abba genau so lieb wie alle meine süzze^^

d clara

die kann eum wirklich mit jedem problem helfe. die wird 100% mol ne subba psychologin

d sonja

ne ganz aufgeweckte und für jeden scheiss zu haben^^ is auch immer für einen da

d nadine

bei ihr steigt fast jedes we mal ne party^^ gell nadze, ich habs ausgleert

d steffi holz

mei sandkaschtefreundin. mir kenne uns seit de pampersrocker-zeit
isch imma für mich do!!!

d steffi lèon

voll ufgweckt un lieb... hätt ma am liebschte die ganz zeit um sich, die kann eun mit ihre gude laune echt anstecke

d tamara

so lang kenne se zwar noch ned abba se isch genau so mangasüchtig wie ich^^ gell

oha! jetzt hätt ich doch fascht die kerle vergesse:

do isch emol de vale

ma weiß nie was er eig isch: punk odda was anderes abba er isch euna meine beschte kumpels ever und immer für mich da, gell vale?^^

d marco

der freund meiner maus^^ gell ronja!!! er is echt n ganz netter und hilft einem wo er nur kann!!!

d denis

en ganz goldiger... is voll okay... und der hat nen bauch da werden alle mädels schwach, gell denis

d andre

der große teddybär... en super kumpel und für jeden scheiss zu haben^^ gell andre... gugg ich han a ufo gseh

d mathieu

en ganz lieber... und en totale weiberheld *gg* gell mathieu, flirten macht spaß

d yves, d tobi un d jojo

unsre rocker... die ham ihre eigene band und sind echt verdammt gut! jungs weter so, ihr seid spitze!!!

d oli

unser punk mitm iro...voll witzig un gud druf un hat imma en luschtige spruch parat

d jonny (jonathan)

von alle liebevoll dino gnannt^^ sei frisur isch au ned ohne, abba eig ischer ganz okay

de stefan kruse

manche denke vll er isch e bissl verrückt odda durchgeknallt abba für mich isch er einer meiner beschte kumpels! stefan denk dran: ned imma so depri sei, du bisch ned allein!!!


de stefan zill

en total genialer^^ macht immer irgend en scheiss abba er is echt total in ordnung...weiß manchmal ned was ich ohne den mache würde, gell stefan

so des ware fürs erschte mol alle!!! meine leutz sin echt spitze!!!!
HEAGGGG.......SMADLFIUE



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung